Klienditugi

Küsi julgelt. Aitame Sind.

Toote ja teenuse kasutamisega seotud küsimuste korral saada meile teade alljärgneva vormi kaudu. Lisaks võid leida küsimustele vastuseid nii allapoole kerides kui kasutusjuhendist.

  • Tugi kirja teel

    Täida vorm või saada e-mail hei@skipster.ee. Vastame esimesel võimalusel. 

  • Juhendmaterjalid

    Kiirelt võid abi leida ka meie juhendmaterjalidest, kus on süsteemi funktsioonid täpsemalt kirjeldatud. Loe juhendmaterjale siin.

    Juhendid
  • Äkki leiad siit küsimusele vastuse

    Kas saan lisada teenindajatele kontosid?

    Täna käib süsteemi kasutamine ühe konto kaudu, millega sisselogimiste arv ei ole piiratud. Hetkel on arenduses kasutajate lisamise moodul, mis võimaldab luua erinevaid teenindajakontosid ja neid peakonto alt hallata. Samuti saab tulevikus piirata ligipääsu erinevatele moodulitele.

    Kas pakute liidestust raamatupidamistarkvaraga?

    Täna ei ole veel ühegi raamatupidamistarkvaraga liidestust, kuid töötame selle nimel, et Eesti kõige levinumate tarkvaradega liidestus peatselt saavutada. Siiski saab Skipsterist kätte vajalikud müügikoondid ja selle alusel on üsna lihtne raamatupidamistarkvaras müüki näidata.

    Kas klientidele saadetavaid sõnumeid saab seadistada?

    Jah! Sõnumite sisu on täielikult muudetav ja saad selle teha just selliseks nagu ise soovid. Sõnumisse on võimalik kirjutada oma söögikoha andmed, kliendi nimi jne. Sõnumite seadistamine käib Seaded menüüst.

    Mis juhtub siis kui SMSi krediit lõppeb?

    SMS krediidi lõppedes ei saa enam SMS teavitusi klientidele edastada. Seepärast soovitame enne müügipäeva veenduda, et Sul on piisavalt SMS krediiti olemas. Süsteemis tekib ülaribale ka teavitus, kui jääk on alla 10.