Ühe korra pakett
€9.9548 hTegutsed 1-2 korda kuus
25 SMS sõnumit
Kassa avatud 48 h aktiveerimisest
Piiramatu arv tellimusi
Piiramatu arv teenindajaid
Kuupakett
€19.95kuu kaupaTegutsed 2+ korda kuus
50 SMS sõnumit
Kassa kogu aeg avatud
Piiramatu arv tellimusi
Piiramatu arv teenindajaid
SMS krediit, milleta lihtsalt ei saa parimat teenust osutada
SMS on tasuline teenus, aga oleme teinud krediidi lisamise Sinu jaoks eriti mugavaks. Saad sõnumeid juurde tellida otse äpist.
- €10ühekordne makse
- €50ühekordne makse
- €100ühekordne makse
Kiirel suvel köögis vähem stressi ja rohkem rahulolevaid kliente
Suvel oli mure suur, kuidas toimetada nõnda, et klient ja meie oleks rahul. Mure oli alati sellega, et küll ei kuulda hõikamist või läks jälle mõni näljane kaugemale uitama. Burgerid jäid jahtuma ja tihti ei tuldud neile isegi järele. Avastasin sellise programmi nagu Skipster, mis lubas, et selliseid muresid enam ei ole. Klientidele saab saata sms-i ja järjekorra numbrid jooksevad tahvlis. Võtsime seda imelooma proovida ja peaks ütlema, et päris äge oli. Olime nõus andma arendajale tagasisidet ja see muutus veel paremaks. Klient saab SMS-i kui toit on valmis ja pole mingit muret, et pabertšekid kuhugi ära kaovad. Loodame, et kiirel suvel on köögis vähem stressi ja rohkem rahulolevaid kliente.
Järg ei kadunud kordagi
Meie kodukohvik on kaheosaline, põhiline müügilett oli hoovis ning ka toidud valmisid seal, aga kokteile meisterdasin oma “man caves”. Ülimõnus oli jälgida kui ülevalt tuli tellimus, siis see ilmus mul telefonile ning sain kohe toimetada. Nii ei kadunud järg ära, kas äkki see tellimus oli juba täidetud või mitte ja keegi ei pidanud ülemäära ootama. Kusjuures, eraldi tooks välja selle, et kogu 9 tunni vältel oli mul telefoni ekraan sees ning laadijat taga ei olnud, aga õhtu lõpuks oli akut kulunud vaid veerandi võrra. Super!
Paberit ja pastakat ei taha!
Järgmine aasta vana paberi ja pastaka süsteemi juurde küll tagasi minna ei taha. Teavitussüsteemi kiitsid paljud kliendid, aga meile endale üllatuseks oli ka see, et erinevad loodud kliendi-, köögi- ja tellimuste vaated aitasid meil endal paremini tellimustel järge pidada ja stressi vähendada. Eks me muidugi olime ka priviligeeritud, arendajad olid isegi ürituse ajal kõrval ja jälgisid tööprotsesse ning viisid sündmuse ajal sinna parendusi sisse.