Klientide tagasiside

Mida meie kliendid arvavad

Aus tagasiside kasutajatelt, kes on Skipsteriga päriselt tööd teinud

  • Järg ei kadunud kordagi

    Meie kodukohvik on kaheosaline, põhiline müügilett oli hoovis ning ka toidud valmisid seal, aga kokteile meisterdasin oma “man caves”. Ülimõnus oli jälgida kui ülevalt tuli tellimus, siis see ilmus mul telefonile ning sain kohe toimetada. Nii ei kadunud järg ära, kas äkki see tellimus oli juba täidetud või mitte ja keegi ei pidanud ülemäära ootama. Kusjuures, eraldi tooks välja selle, et kogu 9 tunni vältel oli mul telefoni ekraan sees ning laadijat taga ei olnud, aga õhtu lõpuks oli akut kulunud vaid veerandi võrra. Super!

  • Paberit ja pastakat ei taha!

    Järgmine aasta vana paberi ja pastaka süsteemi juurde küll tagasi minna ei taha. Teavitussüsteemi kiitsid paljud kliendid, aga meile endale üllatuseks oli ka see, et erinevad loodud kliendi-, köögi- ja tellimuste vaated aitasid meil endal paremini tellimustel järge pidada ja stressi vähendada. Eks me muidugi olime ka priviligeeritud, arendajad olid isegi ürituse ajal kõrval ja jälgisid tööprotsesse ning viisid sündmuse ajal sinna parendusi sisse.